
Usein kysytyt kysymykset
Alla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen Sokos Hotellien Nopeat -kampanjaan.
Miten kirjaudun ja teen varauksen?
- Kirjaudu S-käyttäjätilillä verkkopalveluun sivun oikeasta yläkulmasta. Varmista, että olet liittänyt tunnukseesi asiakasomistajatietosi. Kirjautumalla pääset hyödyntämään asiakasomistajan kampanjaedun jopa -30 % Päivän hinnasta. Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen sivun oikeasta yläkulmasta aloittamalla kohdasta Kirjaudu / Luo S-käyttäjätili.
- Täytä sivun yläkulman varausosioon tarvittavat tiedot (hotelli, majoituksen päivämäärät sekä henkilömäärä). Jos kampanjahinta jopa -30 % on hakemallesi päivälle ja hotellille tarjolla, näkyy se nimellä "Kampanjahinta S-Etukortilla". Näkyvissä oleva huonehinta on valmiiksi alennettu hinta. Mikäli kampanjahinnalle ei ole saatavuutta, tarjoaa järjestelmä "Nettihinta S-Etukortilla", joka on jopa -25 % Päivän hinnasta, sekä Päivän hintaa.
- Lisää varaukseesi myös haluamasi lisätuotteet ja palvelut. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.
Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolta.
S-käyttäjätiliin liittyvissä ongelmissa auttaa S-ryhmän asiakasomistajapalvelu, puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (0,088 €/min).
Milloin varauksia voi tehdä?
28.2.2023
Mille ajankohdalle varauksia voi tehdä?
1.3.–28.5.2023
Mihin hotelliin varauksia voi tehdä?
Milloin varaus täytyy maksaa?
Varauksen koko arvo on maksettava varausta tehdessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta.
Kenelle kampanjahinta on tarkoitettu?
Kampanjahinta on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan. Kampanjahintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Etu koskee vain uusia varauksia.
Mihin syötän varauskoodin?
Et tarvitse varauskoodia, mutta sinun tulee kirjautua sivustollemme S-käyttäjätilillä päästäksesi varaamaan hintaa. Varmista, että olet myös liittänyt asiakasomistajatietosi tunnukseesi. Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen sivun oikeasta yläkulmasta aloittamalla kohdasta Kirjaudu / Luo S-käyttäjätili.
Mistä hinnasta alennus lasketaan?
Alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on "lähtöhinta" ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta näkyy verkkopalvelussamme mustalla, siinä missä asiakasomistajan hinnat näkyvät vihreällä. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.
Mistä tiedän, onko etu huomioitu hinnassa?
Alennuksen valmiiksi sisältävä huonehinta tulee tarjolle nimellä "Kampanjahinta S-Etukortilla". Mikäli kampanjahinnalle ei ole saatavuutta, tarjoaa järjestelmä tilalle asiakasomistajaetua "Nettihinta S-Etukortilla", joka on jopa -25% Päivän hinnasta.
Miksi en löydä kampanjahintaisia huoneita?
Kampanjahinta ja sen saatavuus vaihtelevat päivän, hotellin ja kysynnän mukaan. Usein esimerkiksi suosituimmat tapahtumat varataan loppuun jo hyvissä ajoin, eikä kampanjahintaa näille päiville välttämättä ole saatavissa tai hinta voi olla korkeampi.
Saako hinnasta Bonusta ja muita hintaetuja?
Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. S-Card) etuja tai pisteitä.
Voinko tehdä muutoksia varaukseeni?
Kampanjaetu edellyttää varauksen maksamista heti varausvaiheessa. Näin ollen varausta ei voi jälkikäteen muuttaa.
Voinko perua varaukseni?
Kampanjaetu edellyttää varauksen maksamista heti varausvaiheessa. Varauksen voi perua, mutta ennakkomaksua ei palauteta.
Voiko varauksen maksaa lahjakortilla?
S-ryhmän lahjakortti käy maksuvälineenä ainoastaan toimipaikassa paikanpäällä maksettaessa, joten sillä ei valitettavasti voi maksaa verkkosivuillamme.
Miksi Heymossa aamiainen ei sisälly huonehintaan?
Heymossa aamiaisen voi nauttia juuri silloin, kun se kullekin parhaiten sopii, vaikka keskellä yötä. Aamiainen ei sisälly huoneen hintaan, vaan sen voi ostaa joko ennakkoon myyntipalvelusta tai paikan päällä hotellista.