Usein kysytyt kysymykset

Alla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen Sokos Hotellien nopeaan hotellietuun kirjautuneille asiakasomistajille.

Miten teen varauksen?  

Kirjaudu S-Tunnuksella verkkopalveluun. Varmista, että olet liittänyt tunnukseesi asiakasomistajatietosi. Kirjautumalla pääset hyödyntämään asiakasomistajan edun -30 % Päivän hinnasta. Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen täältä: Luo tunnus »

Täytä sivun yläkulman varausosioon tarvittavat tiedot (haluamasi kaupunki tai hotelli, majoituksen päivämäärät sekä henkilömäärä). Jos hinta on hakemallesi päivälle ja hotellille tarjolla, näkyy se nimellä "KAMPANJAHINTA S-ETUKORTILLA". Mikäli kampanjahinnalle ei ole saatavuutta, tarjoaa järjestelmä Päivän hintaa. Saatavuus vaihtelee päivän ja hotellin mukaan.  
 
Huomaathan myös kokeilla sivuiltamme löytyvää Joustavat päivät -valintaa, joka näyttää koko viikon hinnat kerralla.  
 
Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolta. 

 

Milloin varauksia voi tehdä?

23.-24.2.2021
 

Mille ajankohdalle varauksia voi tehdä? 

24.2.-21.3.2021
 

Mihin hotelliin varauksia voi tehdä? 

Etu on voimassa seuraavissa Sokos Hotelleissa:
Alennushinnan saatavuus vaihtelee päivän ja hotellin mukaan.
 

Mihin syötän varauskoodin? 

Et tarvitse varauskoodia, mutta sinun tulee kirjautua sivustollemme S-Tunnuksella päästäksesi varaamaan hintaa. Varmista, että olet myös liittänyt asiakasomistajatietosi tunnukseesi.

 

Mistä hinnasta alennus lasketaan? 

Alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta. Päivän hinta näkyy verkkopalvelussamme mustalla, siinä missä asiakasomistajan hinnat näkyvät vihreällä. Alennushinnan saatavuus vaihtelee päivän ja hotellin mukaan. 
 
Etu on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan. 
 

Mistä tiedän, onko alennus huomioitu hinnassa? 

Alennuksen valmiiksi sisältävä huonehinta näkyy varausruudulla nimellä "KAMPANJAHINTA S-ETUKORTILLA". Varausruudulla kohdassa "Hinnan erityisehdot" lukee myös: -30% Päivän hinnasta.
 

Miksi en löydä alennushintaisia huoneita? 

Alennushinnan saatavuus vaihtelee päivän ja hotellin mukaan.
 

Saako hinnasta Bonusta ja muita hintaetuja? 

Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. S-Card) etuja tai pisteitä. 
 

Milloin varaus täytyy maksaa? 

Varaus tulee maksaa viimeistään hotellista lähdettäessä joko maksukortilla tai käteisellä. Suosittelemme maksamaan varauksen vasta hotellissa, sillä tällöin sinulla on oikeus perua varaus kuluitta tulopäivään klo 18 mennessä.  
 

Voiko varauksen maksaa lahjakortilla? 

Kyllä. Sokos Hotellien ja S-ryhmän lahjakortit, joille voi ladata arvoa, käyvät maksuvälineinä hotellissa. 
 

Voinko tehdä muutoksia varaukseeni? 

Voit, muutoshetkellä voimassa olevien hintojen mukaisesti. Huomaathan, että voit muuttaa varaustasi etuhintaa hyödyntäen vain ajalla 24.2.-21.3.2021. Tämän jälkeen tehdyissä muutoksissa hinta määräytyy normaalien asiakasomistajahintojen ja päivän hinnan mukaan.  
 
Jos varausta ei ole maksettu, voit tehdä muutokset verkkosivujemme kautta varausvahvistuksessa olevan linkin kautta tai hakemalla varauksen sokoshotels.fi-sivuilla "Hae varaus" -kohdasta varausnumerolla ja sukunimellä. 
 

Voinko perua varaukseni? 

Varauksen voi perua verkkosivujemme kautta kuluitta tulopäivään klo 18 mennessä, jos varausta ei ole maksettu etukäteen. Kampanjahinta ei edellytä maksua varausvaiheessa.  
 
Voit perua varauksesi varausvahvistuksessa olevan linkin kautta tai hakemalla varauksen sokoshotels.fi-sivuilla "Hae varaus" -kohdasta varausnumerolla ja sukunimellä. Tarvittaessa ota yhteys hotelliin.