
Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella paras asiakastyytyväisyys
Onnellistamisen tavoitteena on saada ihmiset hurmaantumaan ja rakastumaan hotelleihin sekä lähtemään niistä onnellisempina ja paremmalla mielellä kuin he olivat saapuessaan. Onnellistamisteot ovat oivaltavia, ehkä poikkeuksellisiakin tekemisiä, joita asiakaspalvelijat ovat tehneet asiakkaan hyväksi.
Onnellistamista voidaan myös mitata ja siinä onnistumisen tärkeimpiä mittareita ovat asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden suositteluhalukkuus. Mittari on nimeltään NPS, ja se perustuu viime vuodelta 30 000 asiakkaan antamiin arvioihin. Solo-hotellityypissä parhaan asiakastyytyväisyyden saavutti Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, joka saavutti samalla koko Sokos Hotels -ketjun parhaan NPS-tuloksen.
– Olemme niin kiitollisia kaikille upeille vieraillemme, jotka ovat ottaneet hotellimme vastaan sydämellisellä lämmöllä. Järkälemäinen kiitos kaikista antamistanne arvioista ja palautteista, joiden myötä myös me saamme nauttia onnellisuuden tunteista, ilosta ja tyytyväisyydestä joka päivä töitä tehdessämme, hehkuttaa hotellinjohtaja Tarja Jalonen Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneelta.
Katso tästä kaikki Sokos Hotels -ketjun palkitsemiset>>
SOLO SOKOS HOTEL TURUN SEURAHUONE
Humalistonkatu 2, Turku
#lempihotellisi
Jos haluat tehdä omistajahintaisia varauksia ja kerryttää Bonusta, kirjaudu ulos Oma S-Card -palvelusta.
Jos haluat tehdä varauksia S-Card-asiakkaana, kirjaudu ulos S-tunnuksilla ja kirjaudu Oma S-Card -palveluun.
S-Card palkintoyön varaaminen Pietarin hotelleihin ei valitettavasti ole mahdollista verkkopalvelussa. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, puh +358 20 1234 600.