Menu

Vanliga frågor

Nedan finns svaren på de vanligaste frågorna gällande Sokos Hotellens förmån som är tillgänglig för inloggade ägarkunder.

Hur loggar jag in för att göra en bokning?  

  • Logga in på webbtjänsten med ditt S-användarkonto. Försäkra dig om att dina ägarkundsuppgifter är anknutna till din kod. Genom att logga in får du tillgång till ägarkundsförmånen -40 % på dagens pris. Om du inte ännu har en S-kod, kan du skapa den till höger uppe på sidan under Logga in / Skapa S-kod.
  • Fyll i nödvändig information i den övre delen av sidan (hotell, datum för boende och antal personer). Bokningskoden publiceras på torsdagmorgonen den 24.11. Om kampanjpriset på -40 % är tillgängligt för valt datum och hotell, visas det som "Black Friday". Det angivna rumspriset är det rabatterade priset. Om det inte finns tillgänglighet för kampanjpriset kommer webbplatsen att meddela: "Inga lediga rum hittades med den bokningskod du angav. Nedan visas priserna för ägarkunder." 
  • Du får en bokningsbekräftelse i din e-post.

Bokning endast via sokoshotels.fi.

S-gruppens ägarkundstjänst hjälper till med problem relaterade till S-användarkontot, tfn 010 76 5858 mån–fre 9–16 (0,088 €/min).

När kan bokningarna göras?

24–25.11.2022

För vilken tidsperiod kan jag boka?

1.12.2022–12.3.2023

Vilka hotell kan jag boka?

Alla Sokos Hotell i Finland och Tallinn.

Observera att kampanjprisets tillgänglighet varierar beroende på datum, hotell och efterfrågan.

När bör bokningen betalas?

Bokningen bör i sin helhet betalas vid bokningstillfället. Bokningen kan därefter inte ändras eller avbokas. Den erlagda betalningen återbetalas inte.

För vem är kampanjpriset avsett?

Kampanjpriset är avsett för S-gruppens ägarkunder, gäller vid fritidsresor och är i kraft i mån av tillgång. Det finns ett begränsat antal rum till kampanjpris. Förmånen gäller endast nya bokningar.

Var anger jag mitt bokningskod?

Bokningskoden skrivs in i det reserverade fältet i bokningsdelen, som finns på fliken Bokningskoder.

På vilket pris beräknas rabatten?

Rabatten beräknas på det normala Dagens pris, vilket utgör "utgångspriset" före ägarkundrabatten. Dagens pris visas i svart på vår webbplats, där ägarkundernas priser visas i grönt. Dagens pris bestäms av efterfrågan.

Hur vet jag att rabatten har uppmärksammats i priset? 

Kampanjpriset anges på bokningsskärmen som "Black Friday". Om det inte finns tillgänglighet för kampanjpriset kommer webbplatsen att meddela: "Inga lediga rum hittades med den bokningskod du angav. Nedan visas priserna för ägarkunder." 

Varför hittar jag inga rum till kampanjpriser?

Ett begränsat antal kampanjrum är tillgängliga. Tillgängligheten för kampanjpriser varierar beroende på datum, hotell och efterfrågan. Ofta bokas till exempel de mest populära hotellen och evenemangen redan i god tid, och ett kampanjpris för dessa datum kanske inte är tillgängligt eller också kan priset vara högre.

Berättigar priset till Bonus och andra prisförmåner?

Kampanjpriset berättigar till Bonus med S-Förmånskortet, men inga andra prisförmåner. Priset berättigar heller inte till förmåner eller poäng för andra lojalitetsprogram.

Kan jag göra ändringar till min bokning?

Kampanjförmånen kräver omedelbar betalning av bokningen vid bokningstillfället. Därför kan bokningen inte ändras i efterhand.

Kan jag avboka min bokning?

Kampanjförmånen kräver omedelbar betalning av bokningen vid bokningstillfället. Bokningsavgiften returnerar vi inte.

Kan bokningen betalas med presentkort?

S-gruppens presentkort accepteras endast som betalningsmedel vid betalning på plats, så det kan tyvärr inte användas för betalning på vår webbplats.

Varför ingår inte frukost i rumspriset i Heymo?

I Heymo kan frukosten avnjutas precis när det passar, även mitt i natten. Frukost ingår inte i rumspriset men den kan köpas i förväg från försäljningstjänsten eller på hotellet (då är priset lite dyrare). 

Rum och personer


Ta bort Rum

Rum

Vuxna

Barn (3-15 år)

Barn 3–15 år sover i extrasäng

Barn (0-2 år)


1
2
3
4
5
6
7
8
+ Lägg till barn (0–2 år)

+ Lägg till rum
Ännu bättre priser för inloggade ägarkunder!
Du får tillgång till förmånerna genom att logga in med S-användarkonto på vår webbplats.
Logi sissescard.dialog.text=Så här kan du boka rum som S-Card-kund samt granska och uppdatera dina egna uppgifter.
This way, you will be able to book rooms as an S-Card customer, as well as review and update you information.