S-Card

S-Card

S-Card belönar affärsresenärer

S-poäng, måltidsförmåner, hotellens lokala förmåner och många andra bra orsaker att välja S-Card!

Ta med din äkta hälft på resan

Ibland är det roligt att kombinera arbete och fritid. Som S-Card-kund kan du ta en familjemedlem med dig på affärsresan utan att du eller din arbetsgivare behöver betala extra.

S-Card med på mötet

Du kan tjäna S-poäng med S-Card vid köp av mötestjänster på hotell och restauranger. Uppge redan vid bokningen att du vill använda S-Card.

Webbtjänsten Mitt S-Card förnyas

I den nya webbtjänsten kan du göra bokningar, förnya ditt medlemskap och kontrollera alla fina förmåner du har tjänat in. Du kan också boka bonusnätter och betala för dem med S-poäng.

S-Card med på lunchen

Det lönar sig även att använda S-Card i S-gruppens kedjerestauranger, som Fransmanni, Rosso och Amarillo, och i ett stort antal enskilda restauranger.

S-Card är ett förmånsprogram för affärsresenärer

S-Card är S-gruppen-hotellens och -restaurangernas stamkundsprogram för affärsresenärer.
 

MEST HELTÄCKANDE
Du kan använda kortet på över 500 av S-gruppens verksamhetsställen: i alla Sokos Hotell, i Radisson Blu Hotels i Finland, i kedjerestaurangerna runt om i landet samt i många enskilda restauranger och ABC-trafikbutikerna.

MEST BELÖNANDE
Du kan tjäna förmåner och använda intjänade förmåner vid köp av övernattnings-, mötes- och restaurangtjänster både på fritiden och i arbetet. Årsavgiften för kortet är 25 € och den betalar tillbaka sig i form av förmåner genom endast ett par övernattningsdygn.

Testa hurdana förmåner du får med S-Card

Dina förmåner Nätter/år
Dina förmåner
0
/ År

S-Card-förmåner

När du ansluter dig som medlem får du ett S-Card på grundnivå. Med kortet får du genast följande förmåner gratis.

Tjänsten Mitt S-Card

Förmånerna, bokningarna och dina uppgifter finns alltid tillgängliga i vår webbtjänst.
Läs mer

Hotellspecifika förmåner

Varierande urval av lokala förmåner.
Läs mer

Måltidsförmån

Vid inkvartering får du en måltidsförmån värd 12 €
Läs mer

Kvällstidning

Ilta-Sanomat eller Iltalehti 0 € vid övernattning.
Läs mer

Familjeförmån

En familjemedlem och ett sällskapsdjur övernattar gratis.
Läs mer

Bonusnätter

Med endast 34 € i S-poäng får du en bonusnatt till förmånspris
Läs mer

Saldo 13135

Kontrollera dina förmåner med ett textmeddelande.
Läs mer

S-poäng

2–8 % poäng för köp med ditt kort.
Läs mer
S-Card-medlemskapet uppdateras till Premium-nivå när köpen med S-Card-kortet överskrider 7 000 € eller 30 övernattningsdygn under kortets giltighetstid (12 mån.). Du får automatiskt ett S-Card Premium-kort per post och därefter fortsätter Premium-medlemskapet alltid med ett år åt gången när dina köp överskrider Premium-gränsen. Som S-Card Premium-kund får du fina tilläggsförmåner.
Intjäning av poäng

Intjäning av poäng

Använd S-Card när du betalar köp av övernattnings-, restaurang- och mötestjänster på våra verksamhetsställen. Utifrån köpen betalar vi in S-poäng på ditt kort varje månad. För att köpen ska registreras förutsätts att du själv personligen betalar köpet eller godkänner fakturan på vårt verksamhetsställe. Köp på högst 3 400 € registreras per evenemang.

BETALNING AV POÄNG
S-poängen betalas in på ditt kort den 3 varje månad. Det antal poäng som betalas på dina köp under en månad beräknas enligt en intjäningsprocent, som varierar utifrån det totala köpbeloppet under kortets hela giltighetsår.  Till en början betalas poäng motsvarande 2 % av dina köp, men när dina köp under året överskrider 1 700 € betalas poäng motsvarande 4 % av dina kommande köp och så vidare enligt bilden.

ANVÄNDNING AV POÄNG
S-poängen på ditt kort gäller i 12 mån. och du kan använda dem på samma sätt som kontanter för att betala övernattningar, måltider, mötestjänster och bonusnätter. Om dina poäng håller på att gå ut kan du också byta dem till ett S-gruppen-presentkort (ska laddas med minst 10 €).

Var kan S-Card användas?


S-Card kan användas på över 500 av S-gruppens verksamhetsställen:

  • På Sokos Hotellen i Finland, Tallinn och Sankt Petersburg
  • På Radisson Blu Hotellen i Finland
  • I restaurangerna på dessa hotell
  • I de riksomfattande kedjerestaurangerna och i ett stort antal enskilda restauranger
  • I ABC-trafikbutikerna (endast betalning med måltidsförmån)
Kom ihåg att alltid uppvisa S-Card när du gör inköp!

Vanliga frågor

Kunden

Vilka fördelar innebär S-Card-medlemskap?

Hur kan jag beställa ett S-Card-kort?

Hur kan jag förnya S-Card-medlemskapet?

Jag har inte behov av S-Card-medlemskap just nu. Kan jag förnya mitt S-Card-medlemskap senare?

Hur fastställs S-Card-kortets giltighetsår?

Hur kan jag kontrollera giltighetstiden för mitt S-Card-medlemskap?

Varför ombeds jag uppge min e-postadress när jag beställer kortet?

Hur kan jag beställa/avbeställa det elektroniska nyhetsbrevet?

Hur loggar jag in i S-Card-webbtjänsten?

Mina kontaktuppgifter har förändrats. Hur uppdaterar jag dem?

Hur avslutar jag mitt S-Card-medlemskap?

Vad kostar S-Card-medlemskap?

Jag har betalat fakturan för följande S-Card-period. När anländer det nya S-Card-kortet?

Var kan jag använda S-Card-kortet?

Premium Kunden

Hur blir jag medlem i S-Card Premium?

Hur länge är jag S-Card Premium-medlem?

Jag är S-Card Premium-medlem och min kortperiod ska snart växla. Hur får jag ett nytt S-Card Premium-kort?

Du har övernattat minst 30 nätter på hotellen under kortperioden. När anländer S-Card Premium-kortet?

Inköp

Hur registreras logidygn?

Hur ska jag göra inköp för att få förmåner?

Ger inköp med S-Card även Bonus med S-Förmånskort?

När förs information om mina inköp över till S-Card-kortet?

Fördelar

Vad är måltidsförmån? Hur samlas måltidsförmåner och hur används de?

Vad är en familjeförmån? Hur utnyttjar jag familjeförmånen?

Kan både en familjemedlem och ett husdjur som bor i samma hushåll övernatta samtidigt med S-Card-familjeförmånen?

Min fru övernattar med mig på min arbetsresa med S-Card-familjeförmån. Får även min fru tillgång till S-Card-serviceförmånerna, då hon är S-Card-medlem?

Jag och min kollega övernattar i samma dubberum. Får vi båda S-Card-förmåner?

Vad är en bonusnatt?

Hur bokas en bonusnatt som betalas med S-poäng?

Hur kan jag kontrollera hur mycket intjänade förmåner jag kan utnyttja?

Är S-Card-förmånerna personliga?

Är S-Card-förmåner skattepliktig inkomst?

Kan S-Card-förmånerna användas för att betala för produkter eller tjänster till ägarkundpris?

Mina S-Card-förmåner har inte registrerats rätt. Mitt S-Card-kort har felaktigt debiterats förmåner. Vad ska jag göra?

Hur länge är förmånerna i kraft och är det möjligt att förlänga deras giltighetstid?

Kan jag använda både måltidsförmån och S-poäng för ett engångsinköp?

Vad är S-poäng? Hur samlas S-poäng och hur används de?

Finns det begräsningar för insamlingen av S-Card-förmåner?

Rum och personer


Ta bort Rum

Rum

Vuxna

Barn (3-15 år)

Barn 3–15 år sover i extrasäng

Barn (0-2 år)


1
2
3
4
+ Lägg till barn (0–2 år)

+ Lägg till rum
 Webbtjänsten Mitt S-Card förnyas

Webbtjänsten Mitt S-Card förnyas

I webbtjänsten kan du göra bokningar, förnya ditt medlemskap och kontrollera alla fina förmåner du har tjänat in. Du kan också boka bonusnätter och betala för dem med S-poäng.

Logga in
 Stamkundskort för affärsresenärer

Stamkundskort för affärsresenärer

Vi uppskattar kunder som besöker oss ofta. Därför vill vi ge något i gengäld – nämligen fina förmåner.

Beställ S-Card
 S-Card kundservice

S-Card kundservice

Vi ger service i alla ärenden som gäller S-Card vardagar kl. 9–16.
Du kan ringa till numret +358 10 76 82777 eller skicka ett meddelande.

Ta kontakt