Jos haluat tehdä omistajahintaisia varauksia ja kerryttää Bonusta, kirjaudu ulos Oma S-Card -palvelusta.
Jos haluat tehdä varauksia S-Card-asiakkaana, kirjaudu ulos S-tunnuksilla ja kirjaudu Oma S-Card -palveluun.
S-Card palkintoyön varaaminen Pietarin hotelleihin ei valitettavasti ole mahdollista verkkopalvelussa. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, puh +358 20 1234 600.
Break Sokos Hotel Tahko
Tahko - Kaikkea paitsi tylsää!
Break Sokos Hotel Tahko sijaitsee lähellä kaikkia Tahkon palveluja sekä laskettelukeskusta.
Meillä liikutaan ympäri vuoden:
Lumettomaan aikaan kaksi golf-kenttää, maastopyöräilyreitit, retkeilyreitit ja monet muut aktiviteetit tuovat päivääsi iloa.
Lähellä hotelliamme sijaitsee välinevuokraamoita, joista saat välineet kaikkeen urheiluun. Suosittelemme myös tutustumaan Tahkon monipuolisiin tapahtumiin.
Talvella Tahko kutsuu laskettelemaan ja hiihtämään.
Ympäri vuoden suosittelemme tutustumaan Tahkon lähiliikuntapuistoon, jossa on tekemistä koko perheelle sekä Tahko Span monipuolisiin palveluihin, joihin sisältyy mm. kylpylä ja keilahalli. Tahko Span yhteydessä sijaitsee myös koko perheen sisäliikuntapuisto Super Corner!
Lisäksi erilaisia ohjattuja aktiviteetteja on tarjolla ympäri vuoden.
73310 Tahkovuori

Hotellin tiedot
Sisäänkirjautuminen
Aikaisintaan
16:00
Uloskirjautuminen
Viimeistään
12:00
Internet-yhteydet
Kaikissa huoneissa maksuton WLAN-yhteys kannettavalle tietokoneelle.
Asiakaspalautteet
S-ryhmän suurin vuosittainen tapahtuma, matkailu- ja ravitsemiskaupan päivät järjestettiin Tampereella 17.-18.4.2023. Mukana oli yhteensä yli 600 MaRa-ammattilaista sekä Sokos Hotels ja Radisson Blu –ketjuista että S-ryhmän ravintoloista mukaan lukien uniikkiravintolat. Tapahtumassa jatkui jo 2000-luvun alussa alkanut S-ryhmän MaRa-parhaimmiston palkitsemisperinne. Palkitsemiset ovat tärkeä osa S-ryhmän hotellien ja ravintoloiden palvelukulttuurin kehittämistä sekä MaRa-alan huippuammattilaisten esille nostamista.
SOK:n matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus palkitsi tänä vuonna ennätysmäärän loistavia hotelli- ja ravintola-alan yksilö- ja tiimisuorituksia S-ryhmästä. Break Sokos Hotel Tahko sai tunnustuksen vuoden 2022 parhaalla Mystery –palkinnolla. Asiakkaan täyttämä kysymyspatteristo koostuu kahdeksasta eri osiosta, jossa mitataan onnistumista huoneen varaamisen, hotelliin sisään- ja uloskirjautumisen osalta. Myös hotellin yleiset tilat, kerroshenkilökunta, hotellihuone, kylpyhuone ja aamiainen ovat tarkastelun kohteena.
Break Sokos Hotel Tahkolla halutaan panostaa asiakaskokemukseen. "Meille asiakas on aina tärkein ja asiakkaan toiveet pyritään toteuttamaan parhaalla mahdollisella tavalla. Haluamme tarjota asiakkaalle iloa ja toivomme, että asiakas lähtee aina energisempänä hotellistamme kuin mitä on ollut meille saapuessaan", kertoo Break Sokos Hotel Tahkon hotellipäällikkö Krista Saha.
Lemmikit otettu hyvin huomioon sekä aamupala oli mahtava
Todella ihana, aurinkoinen ja ystävällinen henkilökunta. Myös hotellin palvelut toimi täydellisesti meidän tarpeisiin ja takasi rentouttavan viikonlopun
Aamiainen ja hotellin siisteys olivat erinomaisia, niistä erityiskiitos! Henkilökunta erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa.
Ystävällinen palvelu. Huone viihtyisä. Aamupala erittäin monipuolinen ja yllätti positiivisesti. Ei ns. pelkkää perus juttua vaan ihania yllätyksiä runsaasti
Ystävällisin ja auttavaisin ja joustavin henkilökunta mitä missään hotellissa Suomessa. Satoja hotelliyöpymisiä sentään takana.
Kaikki sujui hyvin, palvelu oli erinomaisen ystävällistä ja nopeaa. Aamiainen oli runsas ja valikoima hyvä.
Netistä poimittua
Suomen paras After ski -paikka löytyy Tahkolta? Tätä mieltä on ainakin Anna, joka on kirjoittanut Tahkon kokemuksistaan blogissaan.
Lue koko blogi: Hammock Stories