Ajankohtaista

Ajankohtaista

Joulun ja uudenvuoden aukioloajat Sokos Hotelleissa ja Myyntipalvelussa

17.11.2017

Joulun ja uudenvuoden aukioloajat Sokos Hotelleissa, Myyntipalvelussa ja S-Card Asiakaspalvelussa

Sokos Hotellien myyntipalvelun poikkeusaukioloajat joulu- ja tammikuun aikana:

ti 5.12.2017 avoinna klo 8-18
ke 6.12.2017 suljettu
pe 22.12.2017      avoinna klo 8-16
ma 25.12.2017 suljettu
ti 26.12.2017  suljettu
ma 1.1.2018 suljettu

 

Muina aikoina myyntipalvelu on avoinna normaalisti ma-pe klo 8-20.
Puh. 020 1234 600 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)

 

S-Card Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat:

ti 5.12.2017 avoinna klo 9-14
ke 6.12.2017 suljettu
pe 22.12.2017      avoinna klo 9-14
ma 25.12.2017 suljettu
ti 26.12.2017  suljettu
ma 1.1.2018 suljettu

 

Muina aikoina asiakaspalvelu on avoinna normaalisti ma-pe klo 9-16.
Puh. 010 76 82777 (8,35 snt/puh + 12,09 snt/min)



Alla olevat hotellit ovat suljettuina mainittuina ajankohtina. Mikäli hotelli ei ole listassa, se on avoinna normaalisti joulun pyhien ja uudenvuoden ajan.
 

 Kaupunki  Hotelli Hotelli sulkeutuu
 Hotelli avautuu
 Espoo  Original Sokos Hotel Tapiola  Garden           22.12.2017  8.1.2018
 Helsinki  Original Sokos Hotel Albert  21.12.2017  28.12.2017
   Original Sokos Hotel Pasila  21.12.2017  8.1.2018
 Hämeenlinna  Original Sokos Hotel Vaakuna  22.12.2017  27.12.2017
 Iisalmi  Original Sokos Hotel Koljonvirta  22.12.2017  27.12.2017
 Joensuu  Original Sokos Hotel Vaakuna  21.12.2017  8.1.2018
 Jyväskylä  Solo Sokos Hotel Paviljonki  22.12.2017  29.12.2017
 Kajaani  Original Sokos Hotel Valjus  23.12.2017  27.12.2017
 Kokkola     Original Sokos Hotel Kaarle  21.12.2017  27.12.2017
 Lappeenranta  Original Sokos Hotel Lappee  23.12.2017  26.12.2017
 Oulu  Original Sokos Hotel Arina  23.12.2017  26.12.2017
 Pori  Original Sokos Hotel Vaakuna  21.12.2017  27.12.2017
 Salo  Original Sokos Hotel Rikala  23.12.2017  27.12.2017
 Seinäjoki  Original Sokos Hotel Lakeus  22.12.2017  29.12.2017
 Tampere  Original Sokos Hotel Villa  22.12.2017  29.12.2017
 Vantaa  Original Sokos Hotel Vantaa  21.12.2017  30.12.2017

 

Lue lisää

Sokos Hotels juhlii kymmentä vuotta Pietarissa

17.11.2017

Suomalainen hotelliketju Sokos Hotels juhlistaa tänä syksynä kymmenvuotista taivaltaan Venäjällä. Ketjulla on Pietarissa kolme hotellia, joista jokainen tarjoaa omanlaisensa näköalapaikan pietarilaiseen elämään ja kulttuuriin. Niiden avulla ketju on onnistunut ottamaan laajan otteen Pietariin tulvivasta matkustajavirrasta.

"Yksilöllisyyteen ja elämyksellisyyteen panostaminen on osoittautunut kannattavaksi strategiaksi Pietarin markkinalla. Sokos Hotelleilla on Pietarissa hyvä maine, mikä on erinomainen pohja ponnistaa. Menestyksen ratkaisee kuitenkin asiakastarpeet huomioivat korkealaatuiset tuote- ja palveluratkaisut", sanoo Pietarin hotellien liiketoiminnasta vastaavan Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä.

Venäjä markkina on elänyt kymmenen vuoden aikana voimakkaiden muutosten aikaa. Sokos Hotellien toiminnot käynnistyivät aikana, jolloin koko maailmaa koetteli vuoden 2008 talouskriisi. Hotelli- ja ravintola-ala ei ollut ehtinyt toipua edellisestä taantumasta, kun vaikeudet alkoivat syventyä uuden taloustaantuman seurauksena. Lisähaasteita on myös tuonut ruplan valuuttakurssin voimakkaat liikkeet.

"Toiminnan kannattavana pitäminen edellytti tehokkuuden ja tuottavuuden kasvattamista samalla kun pidettiin kiinni ensiluokkaisesta asiakaskokemuksesta", kertoo Jarkko Härmälä.

"Tinkimätön asenne ja kova työ kantavat nyt hedelmää, kun markkinatilanne on parempi. Jokainen kolmesta hotellista on lunastanut asemansa valituissa segmenteissään, ja Pietarin Sokos Hotelleilta odotetaan koko 10-vuotisen historiansa parasta tulosta tänä vuonna", iloitsee Jarkko Härmälä.

"Pietarin kaupunki panostaa voimakkaasti matkailun menekinedistämiseen, jonka lisäksi myös suomalaiset ovat löytämässä Pietarin monipuolisen kulttuuri-, shoppailu- ja kulinaristisen tarjonnan, joten odotuksemme myös tulevaisuuden suhteen ovat korkealla. Sokos Hotellit ovat luonnollinen ja kotimainen majoitusvalinta suomalaiselle matkailijalle Pietarissa", jatkaa Jarkko Härmälä.

Viralliset juhlallisuudet pidetään hotelli Solo Sokos Hotel Palace Bridgen tiloissa 17.11.2017. Juhlan teemana on "In Russian with love", ja monipuolinen ohjelma ja ympäri hotellia rakennetut elämykset esittelevät molempien maiden luontoa, kulttuuria ja ilmiöitä. Illan juontaa Venäjällä tunnetuin suomalainen Ville Haapasalo.

Lisätiedot: Jarkko Härmälä, toimitusjohtaja, Sokotel Oy, p. 050 388 4378, jarkko.harmala@sok.fi

Lue lisää

Sokos Hotels ottaa käyttöön sähköisen uloskirjautumisen

14.11.2017

Sokos Hotellien S-Card-asiakkaat voivat nyt kirjautua ulos hotellista sähköisesti, joko omalla älypuhelimella tai tietokoneella. Sokos Hotels on ensimmäinen hotelliketju Suomessa, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden sekä sähköiseen sisään- että uloskirjautumiseen.

Online Check-out on käytössä S-Card-asiakkaille kaikkissa Suomen Sokos Hotelleissa.

"Henkilökohtaista palvelua saa hotellien vastaanotoista jatkossakin, mutta toisinaan on hetkiä, jolloin haluaa saapua ja lähteä oman aikataulun mukaan. Laskun maksu tapahtuu muutamalla napin painalluksella vaikka aamukahvia juodessa," kertoo Sokos Hotellien konseptipäällikkö Markus Siitonen.

Viime talvena ketjussa otettiin käyttöön sähköinen sisäänkirjautuminen. "Online check-in on osoittautunut sujuvaksi ja toimivaksi, ja asiakkailta on tullut hyvää palautetta", Siitonen sanoo. "Nyt käyttöönotettava sähköinen uloskirjautuminen täydentää palvelun." 

S-Card on Suomen kattavin työmatkustuksen kanta-asiakasohjelma

S-Cardin Loyalty Programme Manager Sirpa Ojala suosittelee kotimaassa matkailevaa työmatkustajaa hankkimaan S-Cardin muutoinkin kuin sisään- tai uloskirjautumista nopeuttamaan. "S-Card maksaa itsensä takaisin jo parin yöpymisen jälkeen. Kortilla saa merkittäviä etuja kaikissa S-ryhmän hotelleissa ja lähes 500 ravintolassa", toteaa Ojala. Eniten arvostetaan ruokailumahdollisuuksia sekä liikuntaan ja hyvinvointiin liittyviä etuja, jotka auttavat työmatkustajaa jaksamaan ja helpottavat arkea. Ostot kerryttävät lisäksi S-pisteitä, joilla voi kuitata vaikka lomayön hotellissa tai syntymäpäiväillallisen ravintolassa.

Digitaalisten palveluiden kehitys ei Sokos Hotels -ketjussa lopu tähän. Suunnitelmissa on jo sähköisen sisään- ja uloskirjautumisen palveluiden laajentaminen myös S-ryhmän asiakasomistajille.

Näin teet online check-outin: https://www.sokoshotels.fi/fi/ajankohtaista/uutinen/nyt-uutta-sahkoinen-uloskirjautuminen/014033104_419607

Lisätietoja

Markus Siitonen, konseptipäällikkö, Sokos Hotels, p. 010 76 82739, markus.siitonen@sok.fi
Sirpa Ojala, Loyalty Programme Manager, S-Card, p. 010 76 82711, sirpa.ojala@sok.fi

Lue lisää

S-tunnistus käyttöön sokoshotels.fi:hin

2.11.2017

Asiakasomistajat voivat nyt kirjautua sokoshotels.fi:hin omalla S-tunnuksellaan. Kirjautuneena asiakas pääsee katsomaan kaikkia sokoshotels.fi:ssä tekemiään varauksia, tilaamaan uutiskirjeitä sekä tarkastelemaan kertyneitä Bonuksia ja muita asiakasomistajuuteen liittyviä tietoja. Asiointia helpottaa esimerkiksi se, että uutta varausta tehdessä asiakkaan ei enää tarvitse täyttää yhteystietojaan uudelleen – ne ovat valmiina.

Kirjautuminen on jälleen askel kohti entistä helpompaa digitaalista asiointia Sokos Hotelleissa. Kirjautuneiden asiakkaiden käyttöön tuodaan tulevaisuudessa lisää uusia ominaisuuksia ja palveluita, joilla hotellikokemus sujuu jouhevammin varauksesta uloskirjautumiseen.

S-tunnus on S-ryhmän yhteiskäyttöinen tunnistamisratkaisu eri verkkopalveluihin. Se on käytössä jo lähes kaikissa S-ryhmän verkkopalveluissa, muun muassa Yhteishyvä.fi:ssä, S-kanavalla, Prisma.fi:ssä ja Sokos.fi:ssä. Jos sinulla ei ole vielä S-tunnusta, mutta olet asiakasomistaja, voit luoda tunnuksen kirjautumisen yhteydessä sokoshotels.fi:ssä.

S-Card-asiakkaat voivat edelleen kirjautua palveluun S-Card-tunnuksilla ja hallinnoida omia varauksiaan ja tietojaan kuten ennenkin. Jos asiakkaalla on käytössä sekä S-Card että S-Etukortti, hänen tulee valita kirjautumisen yhteydessä, kumpaa asiakkuutta tarkastelee. S-Card-varaukset näkyvät S-Card-kirjautumisen takana ja S-Etukortilla tehdyt varaukset S-Tunnuksen takana.

Sokoshotels.fi:ssä voi edelleen tehdä varauksia kirjautumatta. Tällöin omaan varaukseen pääsee vain varausnumerolla.

Lue lisää S-tunnuksesta: https://www.s-kanava.fi/web/s/kysymys?faq=59609_10810

Lisätiedot:

Marianne Uimonen, Digital and CX development lead, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, p. 010 7681335, email: marianne.uimonen@sok.fi

Lue lisää

Arkisto

Huoneet ja henkilöt


Poista Huone

Huone

Aikuisia

Lapsia (3-15 v)

Lapset 3-15v nukkuvat lisävuoteessa

Lapsia (0-2 v)


1
2
3
4
+ Lisää lapsia (0-2 v)

+ Lisää huone