Menu
Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone asiakastyytyväisyys asiakkaiden suosittelema lempihotellisi
Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone team

SOLO SOKOS HOTEL TURUN SEURAHUONE UPPNÅDDE DEN BÄSTA KUNDNÖJDHETEN

Avsikten med att skapa lyckliga stunder är att få människor att bli hänförda och falla pladask för hotellen och lämna hotellet lyckligare och på bättre humör än när de kom dit. Handlingar som skapar lycka utgörs av innovativa, kanske även ovanliga handlingar som kundservicemedarbetarna gjort för kundens bästa. 

Att skapa lycklighet går även att mäta och de främsta mätarna på hur vi lyckats är kundnöjdheten och kundernas villighet att rekommendera oss. Mätaren kallas NPS och den baserar sig på omdömen som 30 000 kunder gav förra året. Den bästa kundnöjdheten för hotelltypen Solo-hotell uppnåddes av Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, som samtidigt uppnådde det bästa NPS-resultatet för hela Sokos Hotels-kedjan.

– Vi är så tacksamma mot alla våra fantastiska gäster som varmt och hjärtligt tagit till sig vårt hotell. Enormt stort tack för alla omdömen och all feedback vi fått, tack vare dem får även vi njuta av lyckokänslor, glädje och tillfredsställelse varje dag när vi arbetar, lovordar hotellchef Tarja Jalonen på Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone. 

 

SOLO SOKOS HOTEL TURUN SEURAHUONE
Humalistonkatu 2, Turku

#lempihotellisi