Hae varaus

S-Card usein kysyttyä

Mikä on S-Card?

S-Card on kanta-asiakasohjelma työmatkustajille sekä kokous- ja ravintola-asiakkaille.

Miten saan S-Cardin?

S-Cardin voit tilata Sokos Hotellien verkkosivuilta. Liittyminen onnistuu myös Sokos Hotellien ja Suomen Radisson Blu sekä Radisson RED hotellien vastaanotosta.

Mitä S-Card maksaa?

S-Card maksaa 25€ / 12 kuukauden jäsenkausi.

Missä S-Card käy?

S-Card käy kaikissa Sokos Hotelleissa, Suomen Radisson Blu ja Radisson RED hotelleissa sekä sadoissa S-ryhmän ravintoloissa ja kokouspaikoissa.

Miten todistan jäsenyyteni jos en ole vielä saanut jäsenkorttiani

Saat vastaanotosta väliaikaisen jäsenkortin liittyessäsi ja voit näyttää jäsentietosi väliaikaisesti myös S-Card by Sokos Hotels -sovelluksesta.

Mitä etuja S-Card-kanta-asiakasohjelmaan kuuluu?

S-Card-etuja ovat esimerkiksi ateriaetu, S-pisteet, hotellikohtaiset vaihtuvat edut, perhe-etu ja lemmikkietu.

Miten ateriaetuja kertyy?

Ansaitset yhden ateriaedun / yö kun majoitut päivän hinnalla tai yrityksen sopimushinnalla. Ateriaedun arvo 12 € Suomessa ja 10 € Virossa.

Miten S-pisteitä kertyy?

S-pisteitä kertyy S-Card-asiakkaana tekemistäsi ostoista 2-8% riippuen siitä miten paljon olet kerryttänyt ostoja koko 12 kk jäsenkauden aikana. 1 S-piste vastaa arvoltaan 1 €.

Milloin ostot ja majoitusvuorokaudet kirjautuvat?

Hotellista majoitusvuorokaudet ja ostot kirjautuvat kortillesi lähtöpäivää seuraavana päivänä.

Kortiltani puuttuu ostotapahtumia / majoitusvuorokausia, mitä teen?

Ostotapahtumia voidaan kirjata 12 kk takautuvasti, ole yhteydessä yksikköön jossa olet asioinut.

Yövyn kollegan kanssa samassa kahden hengen huoneessa, saammeko molemmat S-Card-edut?

Kyllä saatte. Kahden hengen huoneen hintaan sisältyy molemmille S-Cardilaisille edut.

Onko etujen kertymisessä rajoitteita?

S-Cardia voi käyttää, kun majoitut päivän hinnalla tai yrityksen sopimushinnalla ja olet tehty varauksen suoraan meiltä. Muiden varauskanavien ja hintojen osalta etujen kertymisessä voi olla rajoituksia.

Miten pääsen S-Card Premium-tasolle?

S-Card Premium-tasolle pääset, kun 12 kk jäsenkauden aikana yövyt vähintään 30 yötä tai teet S-pisteisiin oikeuttavia ostoja vähintään 7000 eurolla.

Mikä on S-käyttäjätili?

S-käyttäjätili on S-ryhmän yhteinen kirjautumistunnus, jolla voi kirjautua Sokos Hotels -verkkopalveluun ja S-Card by Sokos Hotels -mobiilisovellukseen. Samalla henkilökohtaisella tunnuksella voit kirjautua myös muihin S-ryhmän verkkopalveluihin.

Miten käytän S-Card by Sokos Hotels -mobiilisovellusta?

Sovelluksella hoidat Sokos Hotellien hotellivaraukset, sisään- ja uloskirjautumisen, teet sähköisen matkustajailmoituksen, käytät mobiiliavainta ja maksat huonelaskun. Seuraat S-Card-etujasi ja S-pisteitäsi sekä ylläpidät asiakastietojasi.

Miten S-Card-asiakkuuden voi uusia?

S-Card-asiakkuuden voit uusia S-Card by Sokos Hotels -sovelluksessa, verkkosivuillamme tai hotellin vastaanotossa. Suomessa asuville asiakkaillemme postitamme lisäksi uusintalaskun noin kuusi viikkoa ennen jäsenkauden päättymistä. Uusintalaskun saat OmaPosti -palveluun hyväksymällä kirjeen lähettäjäksi SOK Matkailukaupan ketjuohjauksen.

Kuinka irtisanon S-Cardin?

S-Card on voimassa 12 kk kerrallaan ja se päättyy automaattisesti ilman irtisanomista, mikäli et maksa uusintamaksua. Jäsenyyden uusinta on vapaaehtoista.

Voinko hyödyntää sekä S-Cardia, että S-Etukorttia samaan huonevaraukseen?

Voit käyttää vain yhtä kanta-asiakkuutta kerrallaan.

Mikä on palkintoyö?

Palkintoyö on S-Card-etu vapaa-ajalle. Saat keräämiäsi S-pisteitä vastaan erikoishintaisen majoituksen kahdelle hengelle.

Miten varaan S-Card palkintoyön?

Palkintoyön varaat sovelluksestamme, suoraan hotellista tai myyntipalvelustamme.

Ovatko S-Card-edut veronalaista tuloa?

Jos S-Cardilla voit kerätä ja käyttää etuja sekä työ- että yksityismatkoilla, olet velvollinen sopimaan kortin ja sen etujen käytöstä työnantajasi kanssa. Ansaitsemiesi etujen käyttäminen yksityisiin tarkoituksiin saattaa olla veronalainen etu. Lisätietoja osoitteesta vero.fi.

Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi S-Card Asiakaspalvelu auttaa arkisin klo 9-16. Voit soittaa meille numeroon 010 76 82777 (puhelun hinta ») tai halutessasi voit lähettää meille viestin»