Menu

Digitaalista ja henkilökohtaista palvelua 24/7

Heymossa hotelliin kirjaudutaan sisään ja ulos jo aikaisemmin käyttäjäystävällisiksi testatuilla automaateilla. Heymon aulassa on myös maksukortilla toimivat älykaapit, joissa on tarjolla All day -breakfastia, ruoka- ja juomatuotteita sekä muita lisätuotteita. Esimerkiksi kylpytakit, tossut tai leffaeväät voi ostaa silloin, kun niitä tarvitsee.

Henkilökuntaa ei ole karsittu sillä verukkeella, että asiakkaamme tekisivät kaikki asiat itse. Henkilökohtaista palvelua saa edelleen sellaisissa asioissa, joissa oikeasti tarvitaan palvelua. Fixer palvelee ja fixaa 24/7. Hän hoitaa sinulle liput keikalle, tilaa taxin, vinkkaa parhaat ravintolat ja lenkkipolut, jne.

Lue lisää Fixereistä: Maailman ensimmäiset Fixerit uudistavat hotellityöntekijöiden roolia »