2010-luku

2010-luku

2010-luku: Sokos Hotels -brändi uudistuu, sosiaalinen media muuttaa markkinointia

Yhdestä hotelliketjusta syntyi Break, Original ja Solo

Sokos Hotels  -ketjun brändiuudistuksen esikoinen, yksilöllisistä klassikkohotelleista koostuva Solo by Sokos Hotels, lanseerattiin kesäkuussa 2012. Tällöin aukesi uusi Solo Sokos Hotel Paviljonki Jyväskylässä. Vuonna 2013 Solo-perheeseen liittyivät Sokos Hotel Aleksanteri ja Torni Helsingissä, Sokos Hotel Lahden Seurahuone Lahdessa, Sokos Hotel Tammer Tampereella ja Sokos Hotel Vasilievsky Pietarissa. Vuonna 2014 Sokos Hotel Palace Bridge Pietarissa brändättiin Solo-hotelliksi ja Tallinnassa avautui uusi tarinahotelli Solo Sokos Hotel Estoria.

Soloja seurasivat elämäniloiset Break-hotellit ja sydämellisesti suomalaiset Originalit.

– Vakioiduista konsepteista on ylitarjontaa. Haluamme olla yksilöllinen monille jalostamalla monipuolista hotelliverkostoamme yhä useampiin tarpeisiin ja mieltymyksiin sopivaksi, taustoitti konsepti- ja kehitysjohtaja Peter Jung SOK Matkailukaupan ketjuohjauksesta brändiuudistuksesta kertovassa tiedotteessa.

Eivätkä uutiset vielä tähän pääty. Uusin Solo on 15.10.2014 aukeava, vanhoista veturitalleista kumpuava Suomen korkein hotelli, Solo Sokos Hotel Torni Tampere.