Menu

Usein kysytyt kysymykset

Alla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen Sokos Hotellien Black Friday -kampanjaan kirjautuneille asiakasomistajille.

Miten kirjaudun ja teen varauksen? 

  • Kirjaudu S-käyttäjätilillä verkkopalveluun sivun oikeasta yläkulmasta. Varmista, että olet liittänyt tunnukseesi asiakasomistajatietosi. Kirjautumalla pääset hyödyntämään asiakasomistajan kampanjaedun -40 % Päivän hinnasta. Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen sivun oikeasta yläkulmasta aloittamalla kohdasta Kirjaudu / Luo S-käyttäjätili.
  • Täytä sivun yläkulman varausosioon tarvittavat tiedot (hotelli, majoituksen päivämäärät sekä henkilömäärä). Varauskoodin julkaisemme torstaina 24.11. Jos kampanjahinta -40 % on hakemallesi päivälle ja hotellille tarjolla, näkyy se nimellä "Black Friday". Näkyvissä oleva huonehinta on valmiiksi alennettu hinta. Mikäli kampanjahinnalle ei ole saatavuutta,  ilmoittaa sivusto: "Antamallasi varauskoodilla ei löytynyt vaaita huoneita. Alla näytetään asiakasomistajahinnat." 
  • Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolta.

Black Friday -edun saaminen edellyttää kirjautumista S-käyttäjätilillä. Tarkasta etukäteen, että sinulla on S-käyttäjätili ja siellä tiedot kunnossa. Näin nopeutat varaamistasi! »

 

S-käyttäjätiliin liittyvissä ongelmissa auttaa S-ryhmän asiakasomistajapalvelu, puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (0,088 €/min).

Milloin varauksia voi tehdä?

24.–25.11.2022

Mille ajankohdalle varauksia voi tehdä?

1.12.2022–12.3.2023

Mihin hotelliin varauksia voi tehdä? 

Kaikkiin Sokos Hotelleihin Suomessa ja Tallinnassa.

Milloin varaus täytyy maksaa?

Varauksen koko arvo on maksettava varausta tehdessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta.

Kenelle kampanjahinta on tarkoitettu? 

Kampanjahinta on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan. Kampanjahintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Etu koskee vain uusia varauksia.

Mihin syötän varauskoodin? 

Varauskoodi syötetään varausosiossa sille varattuun kenttään, joka löytyy välilehdeltä Varauskoodit. 

Mistä hinnasta alennus lasketaan? 

Alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on "lähtöhinta" ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta näkyy verkkopalvelussamme mustalla, siinä missä asiakasomistajan hinnat näkyvät vihreällä. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.

Mistä tiedän, onko etu huomioitu hinnassa?

Alennuksen valmiiksi sisältävä huonehinta tulee tarjolle nimellä "Black Friday". Mikäli kampanjahinnalle ei ole saatavuutta, ilmoittaa sivusto: "Antamallasi varauskoodilla ei löytynyt vaaita huoneita. Alla näytetään asiakasomistajahinnat." 

Miksi en löydä kampanjahintaisia huoneita?

Kampanjahintaisia huoneita on saatavilla rajoitettu määrä. Kampanjahinta ja sen saatavuus vaihtelevat päivän, hotellin ja kysynnän mukaan. Usein esimerkiksi suosituimmat tapahtumat varataan loppuun jo hyvissä ajoin, eikä kampanjahintaa näille päiville välttämättä ole saatavissa tai hinta voi olla korkeampi.

Saako hinnasta Bonusta ja muita hintaetuja? 

Kampanjahinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. S-Card) etuja tai pisteitä.

Voinko tehdä muutoksia varaukseeni?

Kampanjaetu edellyttää varauksen maksamista heti varausvaiheessa. Näin ollen varausta ei voi jälkikäteen muuttaa.

Voinko perua varaukseni?

Kampanjaetu edellyttää varauksen maksamista heti varausvaiheessa. Varauksen voi perua, mutta ennakkomaksua ei palauteta.

Voiko varauksen maksaa lahjakortilla? 

S-ryhmän lahjakortti käy maksuvälineenä ainoastaan toimipaikassa paikanpäällä maksettaessa, joten sillä ei valitettavasti voi maksaa verkkosivuillamme.

Miksi Heymossa aamiainen ei sisälly huonehintaan? 

Heymossa aamiaisen voi nauttia juuri silloin, kun se kullekin parhaiten sopii, vaikka keskellä yötä. Aamiainen ei sisälly huoneen hintaan, vaan sen voi ostaa joko ennakkoon myyntipalvelusta tai paikan päällä hotellista (hinta silloin hieman kalliimpi).