Usein kysytyt kysymykset

Alla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen Sokos Hotellien etuun kirjautuneille asiakasomistajille.

Miten kirjaudun ja teen varauksen? 

  • Kirjaudu S-käyttäjätilillä verkkopalveluun sivun oikeasta yläkulmasta. Varmista, että olet liittänyt tunnukseesi asiakasomistajatietosi. Kirjautumalla pääset hyödyntämään asiakasomistajan parhaan hintaedun -25 % Päivän hinnasta.
    Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen sivun oikeasta yläkulmasta aloittamalla kohdasta Kirjaudu / Luo S-käyttäjätili.
  • Täytä sivun yläkulman varausosioon tarvittavat tiedot (hotelli, majoituksen päivämäärät sekä henkilömäärä). Tunnistat asiakasomistajan hinnan nimestä "Nettihinta S-Etukortilla", joka on -25 % Päivän hinnasta.
  • Lisää varaukseesi myös haluamasi lisätuotteet ja palvelut. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Huomaathan myös kokeilla sivuiltamme löytyvää Joustavat päivät -valintaa, joka näyttää koko viikon hinnat kerralla. 

Varaukset vain sokoshotels.fi-sivustolta.

S-käyttäjätiliin liittyvissä ongelmissa auttaa S-ryhmän asiakasomistajapalvelu, puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (0,088 €/min).

Mille ajankohdalle varauksia voi tehdä? 

Saatavuuden mukaan mille ajankohdalle vain.

Mihin hotelliin varauksia voi tehdä? 

Kaikkiin Sokos Hotelleihin Suomessa ja Tallinnassa.
Huomioithan, että kampanjahinnan saatavuus vaihtelee päivän ja hotellin mukaan.

Kenelle kampanjahinta on tarkoitettu? 

Kampanjahinta on tarkoitettu S-ryhmän asiakasomistajille, se koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan. Kampanjahintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Etu koskee vain uusia varauksia.

Mihin syötän varauskoodin? 

Et tarvitse varauskoodia, mutta sinun tulee kirjautua sivustollemme S-käyttäjätilillä päästäksesi varaamaan hintaa. Varmista, että olet myös liittänyt asiakasomistajatietosi tunnukseesi. Jos sinulla ei ole tunnusta, voit luoda sen sivun oikeasta yläkulmasta aloittamalla kohdasta Kirjaudu / Luo S-käyttäjätili.

Mistä hinnasta alennus lasketaan? 

Alennus lasketaan normaalista Päivän hinnasta, joka on "lähtöhinta" ennen asiakasomistaja-alennuksia. Päivän hinta näkyy verkkopalvelussamme mustalla, siinä missä asiakasomistajan hinnat näkyvät vihreällä. Päivän hinta määräytyy kysynnän mukaan.

Mistä tiedän, onko etu huomioitu hinnassa? 

Alennuksen valmiiksi sisältävä huonehinta tulee tarjolle nimellä "Nettihinta S-Etukortilla". Varausruudulla kohdassa "Hinnan erityisehdot" lukee myös: -25% Päivän hinnasta. Sivusto tarjoaa myös Päivän hintaa, josta 25 % alennus on laskettu.

Miksi en löydä kampanjahintaisia huoneita? 

Kampanjahinta ja sen saatavuus vaihtelevat päivän ja hotellin mukaan. Usein esimerkiksi suosituimmat tapahtumat varataan loppuun jo hyvissä ajoin, eikä kampanjahintaa näille päiville välttämättä ole saatavissa tai hinta voi olla korkeampi.

Saako hinnasta Bonusta ja muita hintaetuja? 

Hinnasta saa S-Etukortilla Bonusta, mutta ei muita hintaetuja. Hinta ei myöskään kerrytä muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. S-Card) etuja tai pisteitä.

Milloin varaus täytyy maksaa? 

Varaus tulee maksaa viimeistään hotellista lähdettäessä joko maksukortilla tai käteisellä. Suosittelemme maksamaan varauksen vasta hotellissa, sillä tällöin sinulla on oikeus perua varaus kuluitta tulopäivään klo 18 mennessä. 

Voiko varauksen maksaa lahjakortilla? 

Kyllä. Sokos Hotellien ja S-ryhmän lahjakortit, joille voi ladata arvoa, käyvät maksuvälineinä hotellissa.

Voinko tehdä muutoksia varaukseeni? 

Voit, muutoshetkellä voimassa olevien asiakasomistajahintojen ja Päivän hinnan mukaan. 

Jos varausta ei ole maksettu, voit tehdä muutokset verkkosivujemme kautta varausvahvistuksessa olevan linkin kautta tai hakemalla varauksen sokoshotels.fi-sivuilla "Hae varaus" -kohdasta varausnumerolla ja sukunimellä.

Voinko perua varaukseni? 

Varauksen voi perua verkkosivujemme kautta kuluitta tulopäivään klo 18 mennessä, jos varausta ei ole maksettu etukäteen. Kampanjahinta ei edellytä maksua varausvaiheessa. 

Voit perua varauksesi varausvahvistuksessa olevan linkin kautta tai hakemalla varauksen sokoshotels.fi-sivuilla "Hae varaus" -kohdasta varausnumerolla ja sukunimellä. Tarvittaessa ota yhteys hotelliin.

Miksi Heymossa aamiainen ei sisälly huonehintaan? 

Heymossa aamiaisen voi nauttia juuri silloin, kun se kullekin parhaiten sopii, vaikka keskellä yötä. Aamiainen ei sisälly huoneen hintaan, vaan ostetaan edullisesti ennakkoon varauksen yhteydessä netistä tai myyntipalvelusta tai ennen saapumista tulevan Tervetuloa-kirjeen linkin kautta. Aamiaisen voi ostaa myös hotellista, mutta silloin hinta on hieman kalliimpi.

Huoneet ja henkilöt


Poista Huone

Huone

Aikuisia

Lapsia (3-15 v)

Lapset 3-15v nukkuvat lisävuoteessa

Lapsia (0-2 v)


1
2
3
4
5
6
7
8
+ Lisää lapsia (0-2 v)

+ Lisää huone
Kirjautuneelle asiakasomistajalle vieläkin paremmat hinnat!
Saat edut käyttöösi kirjautumalla S-käyttäjätilillä verkkosivuillemme.
Kirjaudu sisään
Näin voit varata huoneita S-Card-asiakkaana sekä tarkastella ja päivittää omia tietojasi.