Huoneet ja henkilöt


Poista Huone

Huone

Aikuisia

Lapsia (3-15 v)

Lapset 3-15v nukkuvat lisävuoteessa

Lapsia (0-2 v)


1
2
3
4
+ Lisää lapsia (0-2 v)

+ Lisää huone
Solo Sokos Hotel Paviljonki Jyväskylä
13.07.2014

Solo Sokos Hotel Paviljonki on ketjun ykkönen

Sokos Hotellien ASSI-asiakastyytyväisyystutkimuksen perusteella Sokos Hotellien asiakkaat ovat kaikkein tyytyväisimpiä Solo Sokos Hotel Paviljonkiin Jyväskylässä.

Ketjun ensimmäinen Solo-hotelli kerää kuukaudesta toiseen lähes pelkästään positiivista palautetta asiakkailtaan. Hyvä henkilökunta, erinomainen aamiainen, järvinäköalat sekä siistit ja modernit huoneet saavat asiakkaat suosittelemaan Paviljonkia myös tuttavilleen.

Paviljonki sai ketjun asiakastyytyväisyystutkimuksessa erityisen hyvää palautetta aidosta, ystävällisestä, iloisesta ja huumorintajuisesta palvelustaan. Asiakkaat arvostavat myös Paviljongin paikallisia makuja suosivaa, laadukasta aamiaista. Pöytiin tarjoiltu aamukahvi vaaleana tai tummana paahtona viehättää asiakkaita Paviljongin lisäksi kaikissa Solo-hotelleissa – itsepalvelun kulta-aika on palautteiden perusteella ohi.

Pienet yksityiskohdat hotelleissa jäävät asiakkaiden mieleen. Paviljongissa aulan pallotuolit, kuntosalista ja saunalta avautuvat järvi- ja kaupunkinäkymät, lähituotteet aamiaisella sekä ravintolan pannacotat ja pizzat saavat paljon positiivisia mainintoja.

Asiakkaat antavat myös kehitysehdotuksia. Solo Sokos Hotel Paviljongin osalta asiakkaat ovat toivoneet mm. ravintolan pidempiä aukioloaikoja. – Ravintolan nykyistä pidempi aukioloaika ei olisi kannattavaa. Kehitimme kuitenkin monipuoliset lisätuotteet, joita asiakas voi tilata etukäteen huoneeseensa, mikäli hän saapuu myöhään ja haluaa vielä ruokailla, kertoo Solo Manager Päivi Kinnunen Paviljongista.

Jyväskylän ihme niittää mainetta myös kotimaan ulkopuolella. Maailman suosituimman sosiaalisen median matkailusivuston TripAdvisorin vuoden 2014 Travelers' Choice Top 25 -listalla Solo Sokos Hotel Paviljonki nousi kolmannelle sijalle ollen paras kaikista Helsingin ulkopuolella sijaitsevista hotelleista.

"Kiitos tunnustuksista kuuluu upealle henkilökunnallemme, joka haluaa tarjota jokaiselle vieraallemme parasta mahdollista palvelua. Tästä on hyvä jatkaa iloisin mielin eteenpäin motivoituneen henkilökunnan kanssa Neste Oil Rallyyn ja muihin kesämenoihin saapuvia vieraita palvellen", kertoo Solo Sokos Hotel Paviljongin hotellinjohtajana alusta asti toiminut Hannu Nirkkonen.

Sokos Hotels -ketjussa asiakkaita halutaan kuunnella tarkalla korvalla ja ASSIn jatkuva toteuttaminen on osa kuuntelua. Henkilökunnan valmennukseen on ketjussa satsattu parina viime vuonna todella paljon, ja Jyväskylän Paviljonki on malliesimerkki onnistumisesta. Satsaus näkyy toki koko ketjussa, sillä asiakastyytyväisyys on meillä kokonaisuudessaan hyvällä tasolla, kertoo ketjun konsepti- ja kehitysjohtaja Peter Jung.

ASSI

Assi toteutetaan jatkuvalla asiakkaille sähköpostitse lähetettävällä Internet-kyselyllä.  Tutkimuksen toteuttaa Senso Research Oy. Kehitysehdotukset huomioidaan ketjun tuote- ja palvelukehityksessä. Sokos Hotels -ketju palkitsee vuosittain parhaan Sokos Hotellin. Vuonna 2013 asiakastyytyväisyys oli paras Solo Sokos Hotel Paviljongissa Jyväskylässä.