Suomen arvostetuin, arvostetuin hotelliketju, brändien arvostus tutkimus
Sokos Hotels on jälleen arvostetuin hotellibrändi

Sokos Hotels jatkaa Suomen arvostetuimpana hotellibrändinä

24.8.2020
 
Suomalaiset arvioivat Sokos Hotels -ketjun jälleen Suomen parhaaksi hotellibrändiksi Markkinointi ja Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2020 -tutkimuksessa. 
 
Sokos Hotels -ketju oli sijalla 81 tutkimuksessa, jossa oli mukana kaikkiaan 534 brändiä. Taloustutkimus Oy teki tutkimuksen kesä−heinäkuussa, ja siihen antoi oman arvionsa yhteensä noin 6 000 vastaajaa. Hotellibrändien sarjassa Sokos Hotels oli selvä ykkönen. 
 
"Olemme erittäin iloisia, että tänäkin omalle alallemme todella haasteellisena vuonna olemme säilyttäneet asemamme asiakkaiden silmissä arvostetuimpana, luotetuimpana ja vastuullisimpana toimijana. Meidän on vuodesta toiseen lunastettava paikkamme, ja nyt siihen tuovat vielä erityisen lisänsä turvallisuuskysymykset. Olemme voineet osoittaa, että meillä on paitsi aina turvallista myös mukavaa ja elämyksellistä asioida. Siitä pitää huolta erinomainen henkilökuntamme, joka toteuttaa hotelliemme Onnellistaminen-missiota joka päivä", markkinointijohtaja Outi Vitie iloitsee. 
 
S-ryhmän brändit menestyivät tutkimuksessa kaiken kaikkiaan erinomaisesti. Kymmenen kärjessä jatkaa S-Etukortti sijalla 8, ja myös monet muut S-ryhmän brändit arvostettiin oman alansa arvostetuimmiksi.  
 
Lue lisää: