Tilavaraukset
S-Card-kirjautuminen on muuttunut
Jatkossa asioit palvelussamme S-ryhmän tunnistautumisen avulla, johon olet liittänyt S-Card jäsenyytesi.
Mikä on s-card?
S-Card on S-ryhmän hotellien ja ravintoloiden oma kanta-asiakasohjelma työmatkustajalle.
Lue lisää ja tilaa S-Card » 
Sankarit 2017
Sokos Hotellien sankarit palkittiin
Sokos Hotellien parhaat asiakaspalveluteot, päälliköt sekä hotellit palkittiin Jyväskylän messu- ja kongressikeskus Paviljongissa järjestetyssä gaalassa 21. maaliskuuta.
Original Sokos Hotel Vaakuna Mikkeli nappasi vuoden Sokos Hotel 2017 -palkinnon. Myös parhaan päällikön palkinto meni samaan taloon, hotellipäällikkö Hanna Coker-Appiahille.
Sokos Hotelleissa henkilökuntaa kannustetaan aktiivisesti sankaritekoihin asiakkaiden hurmaamiseksi. Vuosittain parhaat sankariteot myös palkitaan. Vuoden 2017 sankarit löytyvät Original Sokos Hotel Presidentistä Helsingistä, Break Sokos Hotel Kolilta ja Solo Sokos Hotel Estoriasta.
Vuoden myyjäksi valittiin Saara Nurmio yritysmyynnistä. "Saara on hyväntuulinen myynnin ammattilainen, joka hoitaa asiakkuuksia systemaattisesti ja saa työstään paljon positiivista palautetta niin asiakkailta kuin kollegoilta", kehuu myyntijohtaja Petri Isomäki Saaraa. Vuoden tuloksentekijänä palkittiin Tuovi Kovanen kokous- ja tapahtumatiimistä. Kollegat ja asiakkaat arvostavat Tuovin proaktiivisuutta, luotettavuutta ja iloista asennetta.
Asiakastyytyväisyydeltään paras Sokos Hotelli on jyväskyläläinen Solo Sokos Hotel Paviljonki.
Break Sokos Hotel Vuokatti palkittiin kuluneen vuoden parhaana Break-hotellina ja Seinäjoen Original Sokos Hotel Lakeus parhaana Original-hotellina.