Sähköinen matkustajailmoitus Sokos Hotels sovellus

Paperiton check-in – täytä matkustajailmoitus ennakkoon sovelluksessa

Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden nopeaan, sujuvaan ja turvalliseen asiointiin jatkuvasti kehittyvien digitaalisten palveluiden avulla. Sokos Hotels -ketju ottaa ensimmäisenä Suomessa käyttöönsä sähköisen matkustajailmoituksen uudessa Original Sokos Hotel Triplassa Helsingissä.
 
Ensimmäisenä uutta palvelua pääsevät käyttämään hotellin S-Card-asiakkaat, joilla on Sokos Hotels -sovellus käytössään. Vuodesta 2018 alkaen käytössä ollut Online Check-in -palvelu täydentyy nyt esitäytetyllä sähköisellä matkustajailmoituksella. Asiakkaan tarvitsee enää vain täydentää lomake allekirjoituksellaan. 
 
Hotellinjohtaja Hanna Riihimäki on erityisen iloinen, että juuri he Original Sokos Hotel Triplassa pääsevät ensimmäisenä tarjoamaan sähköistä matkustajailmoitusta asiakkailleen. "Meillä käy paljon kanta-asiakkaita, joille Triplan palvelut ovat jo tuttuja. Työmatkustaja arvostaa sitä, että hän pääsee sujuvasti huoneeseensa työpäivänsä tai matkustamisen jälkeen. Uusi palvelu myös nopeuttaa ja vähentää tarpeettomia kontakteja asiakkaidemme ja henkilökuntamme välillä."
 
Ennakkoon jo täytetyn matkustajailmoituksen myötä asiakkaan tarvitsee noutaa vain avain vastaanotosta.
 
Tavoitteenamme on saada palvelu kanta-asiakkaidemme käyttöön myös muissa Sokos Hotelleissa Suomessa vielä tämän vuoden aikana.
 
Toimi näin ennen hotelliin saapumistasi:
  • Tee saapumispäivänäsi Online Check-in sovelluksella.
  • Täydennä esitäytetty matkustajailmoitus.
  • Sisäänkirjautuminen on valmis.
  • Nouda huoneavaimesi Online Check-in -pisteestä vastaanotosta.
 
Voit ladata Sokos Hotels -sovelluksen käyttöösi omasta sovelluskaupastasi. Sovellukseen kirjaudutaan S-tunnuksella. Jos sinulla ei ole vielä S-tunnusta, pääset luomaan sen täällä »  
Lue lisää Sokos Hotels -sovelluksesta täältä »