Mikä on s-card?
S-Card on S-ryhmän hotellien ja ravintoloiden oma kanta-asiakasohjelma työmatkustajalle.
Lue lisää ja tilaa S-Card » 
03.12.2017
Onnistuneet treffit
Olin tullut iltavuoroon ja menin palvelemaan treffeillä olevaa, jälkiruokaa odottelemassa olevaa pariskuntaa. Koska treffeihin kuului myös leffaelämys, jälkiruoalla alkoi olla jo kiire. Päätin ehdottaa heille, että mitäs jos he tulisivat syömään jälkiruoan elokuvan jälkeen kaikessa rauhassa. Pari innostui ajatuksesta, ja opastin heidät suoraan sisäkautta Finnkinon puolelle. Palattuani töihin, aloin miettiä, että voisin mennä heitä vastaan elokuvateatterille. En tosin tiennyt, milloin elokuva päättyy tai mitä elokuvaa he ylipäätään menivät katsomaan, mutta se selvisi henkilökunnan kanssa juttelemalla.
"Leffa oli hyvä ja koskettava tositarina lentokapteeni Sallysta. Suurin yllätys oli kuitenkin elokuvan jälkeen, kun tarjoilijamme Eveliina seisoi elokuvateatterin aulassa odottamassa meitä päästääkseen meidät taas takaisin oikotietä takaoven kautta Trattoriaan", kertoo pariskunta. "Jälkiruokakin oli erinomaista!"
Eveliina, Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone, Lahti
Matkalle jäänyt matkalaukku
Eräs asiakas näytti sisäänkirjautuessaan hermostuneelta. Kollegani Ann kysyi, miten voisimme olla avuksi. Asiakas kertoi, että hänen matkalaukkunsa oli kadonnut lentokentällä. Lisäksi hän oli saanut huonoa palvelua, sillä kukaan ei ollut vaikuttanut olevan kiinnostunut hänen kadonneista matkatavaroistaan.
Ann otti tilanteen haltuunsa. Hän otti asiakkaan yhteystiedot, rauhoitteli häntä ja kehotti rentoutumaan Wellness Clubillamme. Sitten hän otti yhteyttä lentokentän asiakaspalveluun ja selvitti, mikä kadonneen laukun tilanne on. Hän kirjoitti asiakkaan kertomuksen pohjalta valituksen, jottei jatkossa tapahtuisi enää epäammattimaisia tilanteita. Asiakkaan matkatavarat toimitettiin saman päivän aikana hotellille, ja asiakas oli erittäin kiitollinen yksilöllisestä palvelusta ja huolenpidosta.
Ann, Solo Sokos Hotel Palace Bridge, Pietari
Ikimuistoinen hääpäivä
Meillä oli Grill It -ravintolassa pariskunta syömässä ja juhlimassa 40 v. hääpäiväänsä. Apucoachit Henna salista ja Tatiana keittiöstä loihtivat heille ihanan jälkkärilautasen ja samppanjan kera onnentoivotuksen. Kuulemma tekivät pariskunnan hääpäivästä parhaimman ikinä. Kommentti apucoacheilta oli "En tiedä kummalle jäi parempi mieli, asiakkaille vai itselle!
Henna ja Tatiana, Solo Sokos Hotel Torni Tampere
Vielä vähän parempaa
Pariskunta toivoi mahdollisimman rauhallista huonetta, johon ei kuuluisi Yrjönkadun uimahallin remontin meteli. Mieleeni tuli yllättää heidät samalla huoneluokan korotuksella ja valitsin heille huoneen 11. kerroksesta ja näkymän merelle päin – poispäin rempasta. Asiakkaat olivat oikein ilahtuneita ja tyytyväisiä huoneeseensa.
Jenni, Solo Sokos Hotel Torni, Helsinki
Jos haluat tehdä omistajahintaisia varauksia ja kerryttää Bonusta, kirjaudu ulos Oma S-Card -palvelusta.
Kirjaudu ulos Sulje
Jos haluat tehdä varauksia S-Card-asiakkaana, kirjaudu ulos S-tunnuksilla ja kirjaudu Oma S-Card -palveluun.
Kirjaudu ulos Sulje
S-Card palkintoyön varaaminen Pietarin hotelleihin ei valitettavasti ole mahdollista verkkopalvelussa. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, puh +358 20 1234 600.
Sulje