18.09.2018

Hyvä päättäjä,

Kulunut vuosi 2018 on ollut S-ryhmän hotelleille hyvä niin myynnillisesti kuin asiakastyytyväisyyden osalta. Kehitämme hotellejamme vahvasti, jotta voimme olla paras mahdollinen yhteistyökumppani teille kaikille myös tulevaisuudessa. 
 
Turussa on meneillään neljä erillistä hotellihanketta, Helsingissä uudistuu funkisklassikko Original Sokos Hotel Vaakuna, Vantaalle on syntymässä Suomen suurin hotelli ja Helsingin Pasilaan aukeaa vuoden 2020 alussa kokonaan uusi hotelli Tripla. Itä-Suomessa Kuopion Original Sokos Hotel Puijonsarven kokonaisvaltainen uudistus on juuri valmistunut.
 
Fyysisten tilojen päivitys on tärkeää, mutta vielä olennaisempaa on asiakaspalvelun onnistuminen. Sokos Hotelleissa henkilökuntaa kannustetaan aktiivisesti sankaritekoihin, sillä asiakkaan yksilöllinen huomioiminen kohottaa asiakkaan palvelukokemuksen hyvästä ainutlaatuiseksi. Vuosittain sankaritekoja nostetaan esiin ja parhaat niistä palkitaan. Sankaritoiminta on nostanut asiakastyytyväisyyttä ketjussa merkittävästi.
 
Radisson Blu Hotellien vahva asiakaslupaus Yes I can yhdistettynä 100% asiakastyytyväisyystakuuseen tarkoittaa parasta mahdollista palvelua ketjun vieraille.
 
Tässä vaiheessa syksyä myyntitiimimme rytmiä siivittävät tiiviit kumppanuusneuvottelut. Pyrimme yhdessä sopimuskumppaniemme kanssa etsimään parhaat ratkaisut jokaisen asiakkaamme tarpeeseen, tavoitteenamme kaikkien sopimusten jatkuminen. 
 
 
Toivotan raikasta ja menestyksekästä syksyä teille kaikille,
Petri Isomäki
Myyntijohtaja, S-ryhmän hotellit