Asiakasta kuunnellaan
Assi kerää asiakkaiden palautteet
Sokos Hotellit keräävät systemaattisesti palautetta asiakkailtaan sekä suullisesti että sähköisellä Assi-asiakastyytyväisyystutkimuksella. Assia toteutetaan ympäri vuoden ja vastauksia saatiin vuonna 2015 yli 33 000.
Hotelliketjussa seurataan tiiviisti kyselyn tuloksia, ja asiakkaiden kehitysehdotukset huomioidaan ketjun tuote- ja palvelukehityksessä.
TripAdvisor -palautteet esillä
TripAdvisorin, maailman laajimman matkailusivuston, kautta saadut asiakaspalautteet ja -arviot ovat olleet avoimesti nähtävillä Sokos Hotellien omilla verkkosivuilla vuodesta 2014 lähtien.
"Näyttämällä muiden asiakkaiden TripAdvisoriin kirjoittamia arvioita hotelleistamme, helpotamme asiakkaidemme päätöksentekoa. Toisten arviot nähdäkseen ei tarvitse enää poistua meidän sivuiltamme kesken varaamisen. Hyödynnämme kommentteja myös tuotekehityksessä."
- Outi Vitie, markkinointijohtaja, Sokos Hotels
Jos haluat tehdä omistajahintaisia varauksia ja kerryttää Bonusta, kirjaudu ulos Oma S-Card -palvelusta.
Jos haluat tehdä varauksia S-Card-asiakkaana, kirjaudu ulos S-tunnuksilla ja kirjaudu Oma S-Card -palveluun.
S-Card palkintoyön varaaminen Pietarin hotelleihin ei valitettavasti ole mahdollista verkkopalvelussa. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, puh +358 20 1234 600.